Post by zischticvesongfenj on Feb 18, 2022 3:26:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Ninja® ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Ninja® IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Ninja® 2022 version ▞▞▞
Fruit Ninja Redemption-spill Arkadespill Videospill Incredible ...
Deretter viser vi deg 5 beste plattformspill Hva du kan finne for Android: ... Halfbrick Studios, som du kan møte under den populære “Fruit Ninja”,
Fruit Ninja® Žaid. automat. uom
Fruit Ninja Kinect. Smarttelefonslageren kommer i bevegelsesversjon for Kinect. Her får du lov til å ta hevn på de fleste former for frukt og bær. Slippdato.
Beste spillet noensinne👍👍👍👍👍
Spillet var morsomt, men mange annonser etter hver 2. gang jeg spilte. Alt i alt veldig morsomt spill
Fruit Ninja® Arkadne igre gdec
Ikke så bra
Dette spillet er ikke bra. I gammel versjon av Fruit Ninja er flott og ingen forsinkelser skjedde, og også Dojo og Blade hadde sine egne krefter. I denne oppdateringen begynner jeg å føle noe vondt, The Dojo og Blades hadde ingen powerups, og dette er også å gjøre lag selv om jeg er i middels høy enhet. Jeg ga 2 stjerner av en eller annen grunn: jeg liker den gamle:D
Wild Sky TD Stratégie pqgx
Sykt bh!!!
Annonsene suger deg noob også karakterene suger selv 1999-spill er bedre å bli ekte
Fruit Ninja, hvem spilte vel ikke dette spillet på sin Iphone 3? Nå kan du igjen spille Fruit Ninja, bare i brettspillformat. Perfekt å spille med barna
Jeg spilte dette for å drepe tiden under flyturen. Ganske gøy.
BH-søl😄
Hjemmeside spill Spillehall Tank games for boys ... Spillehall. Oppdater : September 10, 2021. Krav : Android 4.4+ ... Run Subway Ninja APK
Spill Fruit Ninja gratis på LittleGames
Alle disse gratis spillene har nå for mange annonser, dette spillet er ikke det samme som det en gang var som alle de andre gratis.
Den er hef10
Spillet fryser og lukkes konstant, jeg var spent på å spille dette, men måtte avinstallere det
Fruit Ninja® Arcade sctz
Det er bare virus ikke sist det ned!!!
Du blir hekta!!! Jeg ambefaller dette spillet til alle. Super kult!!!
Akkurat som i gamle dager Fra 3D-gjengitte spilleautomater til bilderørstriper – her får du alt du trenger for å gjenskape atmosfæren fra spillehallen. Takket
Anbefales for grader 7-13
Selv om jeg ikke spilte spillet, det tar mye ressurser, tilkoblingsproblem hvorfor jeg trenger internett for bare å knuse frukt, til og med veldig sakte å fortsette.
Annonsene ødelegger det! De samme dumme krypto-annonsene til min 5-åring som spiller dette spillet, som nekter å lukke når du trykker på X-knappen.
:-)
Det er liksom ikke hva det pleide å være lenger. Det er stort sett blitt til alle mobilspill-apper noensinne hvor du fikk tonnevis av annonser og du må betale for nesten alt. Spillet vil heller ikke kjøre hvis du slår av wifi?? Hvorfor? Det er helt unødvendig etter min mening.
Det er ikke et frakoblet spill, det er et nettspill som jeg skriver play store i offline spill fruit ninja er her når jeg nett off åpne spillet det ikke åpnet mislyktes prøv igjen
Et av favorittspillene mine og jeg elsker utseendet til alt, men jeg hater hvordan en annonse for en R-film dukket opp mens jeg spilte, og det var veldig urovekkende og jeg kunne ikke hoppe over det. Jeg er veldig glad i det jeg ser og den annonsen var bare ikke det. Jeg vet ikke hva problemet er, men vennen min hadde den samme opplevelsen, men i tillegg til at gsme er veldig morsomt, har jeg en god tid å spille den, men det er min eneste bekymring.
Slice fruit, don't slice bombs – that is all you need to know to get started with the addictive Fruit Ninja action! From there, explore the nuances of
Hver gang jeg tar utfordringen så bruker de 10 epler hver gang
Denne nye versjonen åpner så sent på mobilen min og tar så lang tid å laste og går ikke jevnt som før! Avinstallerer derfor spillet
Den åpnet til slutt og jeg ga ut den er ikke gratis som sagt. Det krever data for å spille. Aldri
Fruit Ninja® Arkaadmängud zyl
Søppelspill noensinne !! Når jeg åpner spillet blir det svart som om telefonen er av, hadde jeg ventet i 16 minutter og så ble det svart, neste dag åpner det ikke selv om jeg har Internett på!! Veldig dårlig!!😡😡 Takk, hilsen..
liker spillet, men annonsene er gale, og hver gang jeg prøver å gå ut av annonsene, tvinger det meg til å gå i lekebutikken og se på spillet hvis de ikke fikser det, sletter jeg spillet
Ikke super god grafikk... burde komme fruit ninja 2.
Fruti Ninja e-juice med god smak av blandet frukt. Designet av Pan for Feel Life Bioscience. Ikke nikotin eller skadelige stoffer.
Jeg vil gi dette spillet 4 av 5 fordi når jeg spiller det for mye flasser huden min av fingeren, men samtidig er det veldig gøy!
Glemmer ofte at jeg bare skulle spille 1 runde.
Veldig morsomt og super tilfredsstillende, men bladsystemet er litt dumt
Liker det