Post by zischticvesongfenj on Feb 18, 2022 3:44:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gunship Battle Total Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ verhoog munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Gunship Battle Total Warfare 2022 version ▞▞▞
Was een goed spel. Nu vol racisme en pesterijen. Je kunt je basis op server 2075 niet eens verlaten, tenzij je Koreaans bent. Elke andere nationaliteit zal worden aangevallen en de alliantie wordt ontbonden en de basis wordt vernietigd (soms minstens 250 keer achter elkaar geraakt), zelfs als de basis eenmaal is verplaatst, zal level 31-32 je vinden en elke dag de hele dag herhalen vanwege waar je vandaan komt. Heb meerdere screenshots en berichten gestuurd om te ondersteunen met elke keer hetzelfde antwoord. Stop met het steunen van racisme en pesten in je spel.
Ik ben dol op dit spel, vooral het feit dat het niet pay-to-win is zoals alle andere spellen zoals deze, de gameplay is soepel en er is altijd iets te doen
Ik geniet over het algemeen van de spelervaring, ik zou willen dat je alle dragers tegelijkertijd kunt gebruiken, daarom geef ik het een 4 op 5, maar al het andere is erg goed en nauwkeurig. je hoeft niet veel geld te investeren om te groeien, maar je moet er wel de tijd in steken om level 17 te bereiken zoals ik deed, dan lid worden van een alliantie en zij zullen je hopelijk helpen. Ik zou willen voorstellen om te zoeken naar de server die zich in de VS bevindt, als je naar een meer divers volk wilt zoeken. ze hebben ook $ 1 upgrades die hebben geholpen?
Spel is goed. Ik heb onlangs de game geüpdatet, maar wanneer ik de game probeer te starten, zei de melding dat je je game moet bijwerken. Wat gebeurt er?
Mooi
Niet precies wat ik verwachtte. Niet verschrikkelijk, maar veel te veel rommel op het scherm. Onnodige extrapolatie. Ally heeft een vreselijk en extreem irritant nep-accent. Spel is vrijwel ondraaglijk. Via tutorial lmao bij de belachelijke overkill. Heeft werk nodig.
😠😠Ik zal nooit meer geld uitgeven aan deze game.. Ik koop gitzwarte prints en heb downgrades voor mijn jets😤😤👎👎👎speel de game niet, het zal je beroven
het spel is echt leuk, maar er zijn veel spelers die betalen om te winnen die erg moeilijk zijn om aan te vallen en kracht uit te schakelen, maar het is nog steeds super leuk
Gewoon geweldig. Ik hou ervan. Ben een fan geweest van vergelijkbare games die beschikbaar zijn en ik zou dit zeker op nummer één beoordelen. Battle-graphics zijn geweldig met de mogelijkheid om tijdens gevechten met je vloot te communiceren. De aankoopprijzen zijn redelijk en niet te extreem als je geen fan bent van grote uitgaven om de pay-to-win-gamers bij te houden. Ik ben nog maar net begonnen, dus ik ben meer dan blij om door te gaan en opnieuw te evalueren. Slechts 4 sterren omdat ik denk dat er altijd verbetering mogelijk is?
Dit spel is prachtig ,,, zo! Ik heb een inhoud die discipline en zelfvertrouwen is
Ik weet niet waarom ik mijn koerier sinds gisteren niet kan inzetten en het zuigt erg.
Zo'n geweldig spel! Je kunt gemakkelijk een niveau omhoog gaan, je kunt lid worden van een alliantie, zodat je een schild krijgt zodat je niet kunt worden aangevallen door spelers van een hoger niveau (zolang je anderen niet aanvalt). Als je misschien een uur per dag speelt, ervaar je geen problemen. De evenementen zijn vrij eenvoudig, je krijgt genoeg goudstaven om te insta-upgrade en als je ze verstandig gebruikt, is het nog makkelijker om een level omhoog te gaan. Slechts één kleine bug: soms haperen de armada-schepen in sourcespots voor olie, zilver, enz.
Om eerlijk te zijn. Ik kan niet geloven dat dit een van de weinige games is die echt veel heeft en het is bijna overweldigend, maar de game leidt je stap voor stap door alles heen en heeft altijd je vriendin stand-by als je hulp nodig hebt. 10/10 als je een mooi spel wilt spelen, met veel te bieden en je instructies geeft zodat je niet verdwaalt... Ik zou dit spel aanraden.
Ik hou niet van het feit dat spelers met een hoog niveau je meer dan één keer kunnen aanvallen. Ik ben bijvoorbeeld 16 keer aangevallen door dezelfde speler, wat volkomen oneerlijk voor mij is om zelfs maar te proberen mijn basis te repareren. de meeste games, wanneer je wordt aangevallen door spelers op hoog niveau, plaatst de game-AI een schild voor je voor een bepaalde tijd en niet uitgelijnde spelers op hoog niveau of andere spelers om je aan te vallen. maar in dit spel is er geen kans op herstel
Ik heb dit spel 2 dagen geleden gedownload en ik heb geprobeerd te upgraden, maar het blijft zeggen dat de sessie is verlopen en als je het niet repareert, zal ik een geweldig spel verwijderen
Ik kan niet inloggen op mijn account, help me alstublieft. Mijn account is verwijderd
Het is een erg leuk spel, maar ik ben een probleem tegengekomen, het vertelt me dat er een update is, maar als ik naar de Play Store ga, zegt het gewoon spelen of verwijderen, dus ik weet niet wat ik moet doen, maar over het algemeen 5 sterren erg goed spel
Goed spel, maar het is een geldput, wees verstandig hoe je diamanten uitgeeft en welke pakketten je daadwerkelijk koopt. Ze geven je lang niet genoeg om 100 + dollars te betalen.
Het is een goed spel ik vind het leuk. Maar wat ik niet leuk vind aan dit spel, is dat ik de wereldbaas niet kan aanvallen. Wanneer de wereldbaas ooit kwam, kon ik hem niet aanvallen omdat de app crashte. Ik weet niet waarom, maar alleen de laatste keer dat er een klein aantal spelers komt, kan ik aanvallen. Kunt u er alstublieft naar kijken. Voor de rest is het een leuk spel.
fenomenaal spel, ik besteed er vele uren aan. veel lol
Begrijp me niet verkeerd, hoewel ik deze game nog steeds leuk vind in het succespercentage van jet-update, vooral voor ledgendere jet ... Verbeter alsjeblieft hun succespercentage, vooral jf200
Gunship Battle Total Warfare रणनीति tcg
Deze game is absoluut perfect, maar hogere niveaus verbranden altijd mijn andere lage niveaus, zoals een lvl32 tot een lvl20, kunnen jullie die pestkoppen waarschuwen of op zijn minst iets doen, we moeten groeien
Goed en leuk alleen een beetje moeilijker dan de meeste games
Gunship Battle Total Warfare কৌশল eps
goed
Krijg meer dan het loon om te winnen. Het is een gratis spel. En ja, betalen gaat sneller als elk spel dat er is. Ik denk dat dit spel beter is dan de meeste zoals deze. Veel meer middelen hebben ze hun eigen bots. Waarvan ze meer op mensen lijken dan ik heb gezien. Ik ben net begonnen met spelen, dus misschien spring ik op het vuur, maar wat ik tot nu toe heb gezien, bevalt me. Zelfs de advertenties zijn opdringerig, maar het maakt echt deel uit van het spel. Yall heeft tegenwoordig zoveel geluk dat ze gratis kunnen spelen.
ik heb een rekening toch??? van niet?
Goed concept, maar er zijn te veel glitches. Ik probeer een gebouw te versnellen met boosts, het gebruikt de boosts of het goud maar doet niets met de tijd. Dit is erg frustrerend.
Het is echt een interessant en uitdagend spel met een perfect ontwerp en animatie. Het meest vervelende is echter dat wanneer je om de een of andere reden weg bent, of je nu werkt, studeert, familiezaken of je geest en jongen uitrust, en weer terugkomt, je zult ontdekken dat je door iemand bent geplunderd. Ik denk dat het eerlijk genoeg is als het zo gaat: NIEMAND MAG WEG AANGETROKKEN WORDEN. We hebben zeker veel dingen te doen naast het spelen van dit spel. Probeer er dus iets aan te doen. Bedankt
Briljant goed spel als je zin hebt in een uitdaging om je basis te laten groeien en lid te worden/start en alliantie aan te bevelen dit spel
Het begint premium, het eindigt freemium... Ze zijn allemaal zo, wees voorzichtig.
Best een goed spel, maar ik heb er niet de beste telefoon voor. Zijn er manieren waarop ik de prestatiesnelheid kan verbeteren?
Zodra je je internetverbinding hebt verbroken, wordt je uit het spel gegooid, zelfs als je op opnieuw klikt, wordt je eruit gegooid totdat je je internetverbinding weer hebt. Los dit op, want dit kan een probleem zijn voor de meeste mensen met onstabiele internetverbindingen , maar meestal is het een goed spel, alleen dat er zoveel dingen op het scherm zijn dat de speler soms verdwaalt, in de war raakt of andere dingen, maar het meeste is echt een goed spel.
Geweldige mobiele game om te spelen, ik heb een probleem wanneer mijn telefoon niet beschikbaar is en ik speel uiteindelijk op mijn Chromebook: het scherm is geformatteerd als een telefoon, dus het past niet op het volledige scherm, dit leidt tot een enorm probleem bij het bekijken van advertenties voor gratis goud- en constructie-boost, aangezien de advertentie niet op het scherm past, kan ik niet meer terug in het spel na het bekijken van de advertentie en moet ik het spel opnieuw opstarten, het is een erg vervelend probleem, repareer deze joycity alstublieft! Het is nog steeds een geweldig mobiel spel!!
Lage graphics, maar het is leuk om te spelen
Veel te agressieve reclame en veel te veel machtsvoordeel verkopen. Het grote probleem zijn ook gratis weggeefacties, die proberen het uitgaven- versus gratis speler-probleem in evenwicht te brengen, maar uiteindelijk de voordelen voor de spelers alleen maar groter maken.
Het spel zelf is erg leuk, ik zou het graag vijf sterren geven. Er is slechts één in het oog springend probleem: microtransacties. Ik begrijp dat het een f2p is, dus ze moeten er op de een of andere manier geld mee verdienen; Ik wou alleen dat kratten goedkoper waren of dat buit betere drop-kansen had. Of misschien de hogere tier-carriers goedkoper maken? Verder is het een goede game met goede graphics, geluid, progressie, voertuigvariatie en een vriendelijke en levendige spelersbasis.
Waarom zijn de games nooit zoals de advertenties? Ik heb dit spel, omdat het een van de weinige is waarbij je geen klein fortuin hoeft uit te geven om competitief te zijn. Mijn klacht, de meeste advertenties komen niet in de buurt van wat de games werkelijk zijn. Het lijkt erop dat ze geld verspillen aan gedetailleerde advertenties, dan kom je erachter dat het niets in de buurt komt van de advertenties. Je kunt de schepen nauwelijks zien, je ziet nooit scheepsbemanningen in actie, noch zit je in de cockpit van een vliegtuig terwijl de piloot rondvliegt. Dit begon niet zo lang geleden
Pilekrig Rollespill ssyz
Gunship Battle Total Warfare સ્ટ્રેટેજી rqd
Dit zijn mijn meest opwindende games..maar soms herstarten de games..ik weet niet waarom...en opnieuw zal het laden om terug te gaan naar mijn spel..
Gunship Battle Total Warfare સ્ટ્રેટેજી ydqf
Ik kon dit spel niet eens spelen. Er stond dat er een update nodig was, maar er is geen update.
De game is zo goed dat je een vriend een alliantie zult vinden en meer hun jet, hun onderzeeër, fregat, tankvernietiger, vliegtuigcarrière, velen, ik weet zeker dat je het leuk vindt 😀 Nieuwe update nu ow yeah
Zojuist het spel geüpdatet. Ik logde in en het spel begon me alsof ik een nieuwe speler ben in plaats van mijn niveau 21-basis. Niet onder de indruk.
Vanaf vandaag 19 oktober kan ik niet spelen. Blijft de beschikbare update weergeven, maar kan niet worden bijgewerkt of afgespeeld. Wil iemand alsjeblieft helpen.
Niet aangeraden. Server ongeorganiseerd, programma met fouten, kan niet veel spelen zonder te worden gestoord door andere spelers, game-ontwerp lijkt alleen pvp te promoten. Wapensysteem volledig verouderd, lijkt te spelen in "achterwaartse" tijden. lange tijd vastgelopen in constante upgrades. Vermoeide structuur maakt het hopeloos tegenover spelers van hoog niveau die je wilt of niet, (bijgewerkt op 17-1-2022) hetzelfde als ik een jaar geleden heb verklaard, geen verandering.
Geweldige game...Sorry moest mijn recensie aanpassen...gek ik hield van deze game en nu is het mijn nummer 1 game geworden, ik speel dit eigenlijk de hele dag geweldig als de hel... De game heeft enige vertraging bij Armada Strike Force kom naar buiten als er meer dan 10 spelers in je alliantie zijn die de ASG raken, zoals we het de game-laggs noemen en me de aanval laten missen ... Maar behalve dat spel is een van de beste apps die ik heb gedownload om te spelen ... Je kunt eigenlijk gratis spelen, er zijn veel mazen in het spel voor groei
Ik vind het erg leuk, verbeter het meer en voldoe aan onze hoogste verwachting
Tegenwoordig is het spel meer dan betalen om te winnen, zelfs als ik D&A-instructie koop, heb ik nog nooit een vliegtuig geüpgraded dat verder gaat dan niveau 16 en ik heb maar 1 niveau 16-vliegtuig. Dus geen geld meer uitgeven aan gamen en daar niet blij mee zijn. Als het mogelijk was om het een nulster te geven, zou ik dat doen, maar dat kan ik niet.
Ik hou van dit spel! Maar maak alsjeblieft een update dat je 2 vliegdekschepen op verschillende locaties kunt inzetten!
Erg leuk spel van mijn schip hp is erg laag. Maar als ik wil repareren bij een vliegdekschip. Het laat zien dat het bijna vol is. Repareer het ook ik vind dit spel leuk.
geweldige app