Post by zischticvesongfenj on Feb 18, 2022 3:47:14 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Helt Forsvar Kong ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Helt Forsvar Kong IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver gudsmodus ▞▞▞
▞▞▞ Helt Forsvar Kong 2022 version ▞▞▞
Jeg la merke til noen problemer med piltårnene, noen ganger glemmer de rett og slett å skyte... Jeg antar at de sikter mot en fiende utenfor rekkevidde, og skyter ikke før de dør... Noe som bare kan skje på grunn av et annet tårn. Merknad 2: Enten er Archer-tårnene overmannet, eller så er de andre tårnene for svake. Jeg bygger bare bueskyttere. (Kanskje utviklet utviklerne byttet parametere for kritiske treff med snikskyttertårnene?) Merknad3 Magiske tårn: langsom effekt virker ikke etter tårnnivå 3.
"TOTAL TID BRUKT PÅ Å SPILLE FAKTISK SPILL" - ( 45 DAGER ) "TOTAL TID BRUKT PÅ SE VIDEOER FOR PERLER" - ( 1 649 DAGER ) Selve spillet er akkurat som resten av franchisen, ikke annerledes. Det er en morsom tidsmorder hvis man liker tårnforsvarsspill. Det krever bot penger siden man kan se videoer for edelstener, men hvis man vil fremskynde den prosessen, er ikke avtalene dårlige. Grafikken er gjennomsnittlig, spillingen er enkel, men kan til tider være intens. Spillet er ikke for vanskelig, jeg anbefaler det!
Jeg liker det så langt.
Morsomt spill som alltid
Skikkelig. Nesten like bra som de originale ironhide-spillene.
Etter å ha vunnet et bonusnivå, ble det sittende fast... Skuffet
Det er veldig fint spill jeg elsker u spillredigerer
moro, tidsmorder
oppdater spillet, vær så snill
Strålende tårnforsvarsspill
Jeg gir stjerne hvis du fikser etterslepet, kanskje legge til grafisk alternativ eller noe
Jeg kan ikke endre leiesoldaten, vær så snill å fikse feilen. Enheten min er nokia 8.
Det er et av de beste spillene jeg har spilt
Den er ganske god
selvfølgelig etter at du har vurdert spillet blir det vanskelig å få deg til å bruke penger
Komplett rip off. Tar du £8 for helter og mercs? Spar pengene dine og bruk instant play-versjonen på Samsung. Alle gjenstander er gratis ved å spille og ingen nedlasting. Bare annonser er de du klikker på. UNNGÅ FRA PLAY STORE.
Det er ikke bra
Så langt så bra jeg håper jeg ikke møter problemer
Det er et veldig fint strategispill
Hvorfor heltene lvl fortsetter å tilbakestilles til 1 når du starter ny scene...
भुरती spill
হিরো ডিফেন্স রাজা কৌশল iofx
Tonnevis med moro!
Kan noen fortelle hva som er formålet med bygningsforsyningen (trelast)?
Morsomt og avhengighetsskapende
The Tiger Igranje vlog junx
Et tårnforsvarsspill, så langt ikke så verst, men jeg har bare spilt det en time.
Liker det
ÅÅÅ
Stor sliping for å få gull, alt krevde gull. Hva i all verden har du mat å oppgradere helten, men trenger fortsatt gull for å putte det i munnen? du får sannsynligvis 5-700 gull på trinn 13 (fast på 15) for å oppdatere vil ta evigheter 2000, 4000, 8000.
god
Tubol
Ganske søtt strategispill.
Hrdina Obrana kráľ Strategické tlfh
Flott spill og elsker dette å spille dette spillet.
Veldig bra TD-spill!
Hyggelig
Hrdina Obrana kráľ Strategické ttc
Nivå 20 er umulig
Bare et fint spill