Post by zischticvesongfenj on Feb 18, 2022 3:50:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monet rahan hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Dumb Ways to Die 2022 version ▞▞▞
Tämä on hauska peli, mutta en pidä siitä, että minun täytyy saada mainoksia joka kerta, kun kuolen tai löysän
Dumb Ways to Die Nezahtjevne igre svxu
En voi hallita itseäni lopettamasta tämän pelin pelaamista...Vain tyhmät tavat kuolla alkuperäinen on hyvä...ja loput niistä on joko ajan kulumista tai sitten en ymmärrä... Mutta pelaan tätä peliä veljeni... Ja minä ajattelen monta kertaa, että kaikkialla on paljon verta... no niin... ole kiltti... yritä sovittaa yhteen sama
Latasin pelin nostalgiaa varten ja olin pettynyt, peli on hidas ja naurettavan kova ottaen huomioon, että se on lasten peli. Heidän mainosten määrä on hullu, pelasin offline-tilassa välttääkseni sen
ihan täyttä p***aa
Aluks toimi mutta sitten lakkasi toimimasta. Heittää vaan koko ajan ulos.
se on hienoa, mutta kun yritän päivittäistä haastetta, se juuttuu aina tasolle 4 ja sammuu. En pystynyt suorittamaan tasoa 4 ja jouduin aloittamaan pelin uudelleen tasolta 1 useita kertoja. Korjaa tämä. Omistan J7 Max Samsungin.
on niin hauska ja hauska! koska on miljoonia tapoja kuolla tyhmällä tavalla, siksi annan sille 5 tähden arvosanan! yhtä estettä lukuun ottamatta ohjaimia on vaikea käyttää, paitsi että peli on mahtava!😃
Oi MY....
Se on hyvä peli, ja suosittelen sitä ihmisille, jotka eivät pelkää pientä veristä. Pidän tästä pelistä enemmän kuin monista muista peleistä, joissa on sama konsepti. Ei muita tyhmiä tapoja kuolla, vaan muita pelejä, jotka yrittävät kopioida Metro Trainsia ja loppujen lopuksi vain huonoksi, mutta ehkä olen väärässä joidenkin ihmisten suhteen, minun täytyy vain sanoa, että arvostan tätä peliä 10/10.
Ymmärrän täysin ilmaisten pelien mainokset, enkä se saanut minut VÄLITTÖMÄSSÄ poistamaan tämän pelin latausta. Se on tosiasia, että se tapahtui minipelien välillä. Olisin ymmärtäväisempi, jos se olisi tapahtunut häviön jälkeen tai ennen aloitusta, mutta keskellä on häiritsevä ja vie minut pois pelistä.
Dumb Ways to Die Gündelik jape
Pidän ajatuksesta kaikesta pelissä, mutta iso asia on se, että lisäykset ovat siinä, että aina kun pääsen peliin näytön kautta, se vie minut mainokseen, pls korjaa ongelma
Annan sille 2 tähteä, koska se on hauskaa, mutta et koskaan voita. Peli ei anna sinun voittaa. joissakin minipeleissä se ei edes anna sinun siirtää nappuloita, se varmasti huijaa. mutta se on ilmainen.
Todella hauska peli, mutta toivoisin lisää ohjeita. Jatkuva epäonnistuminen ilman positiivista vahvistusta pakottaa osallistujat lopettamaan ja lopulta poistamaan asennuksen.
Se on hyvä peli vain tapa saada monia mainoksia joka kerta kun napsautan pelaa uudelleen, mainos tulee näkyviin, se on vain täynnä mainoksia ja se ärsyttää minua
Se on hieno peli, jota sitten pilaa mainosten määrä. Minusta tuntuu, että tämä olisi enemmänkin mainossimulaattori. jokaisen pelin jälkeen sinua tervehtii ärsyttävä mainos, jonka läpi sinun täytyy istua väkisin. Älä suosittele.
Vähän liian npopeita ja vaikeitda tasoja muuten ihan hyvä peli
häiritsevä. pelit alkavat jo epäonnistuneet. tyhjät näytöt pysäyttävät pelin. ei reagoi kosketuksiin joskus. mainokset ovat pitkiä ja tylsiä. Jotkut pelit reagoivat uskomattoman hitaasti, joten ne ovat niin hitaita, että niiden suorittaminen on käytännössä mahdotonta.
Iha paska. Pakolliset mainokset pelien välissä alkaa ärsyttämääm ja ohjeet peleihin menee aivan liian nopeesti
se ei antanut minulle selkeitä ohjeita kuinka käyttää tai olla vuorovaikutuksessa hahmon kanssa, joten en pystynyt liikuttamaan hahmoa ja siksi turhauduin todella en todellakaan pitänyt tästä
ei voi edes käynnistyä, kaatuu välittömästi😞
Ei toimi s21 ultrassani, aloitusnäyttö tulee esiin ja sulkeutuu välittömästi
Tämän pelin osalta uskon, että joitain tasoja on vaikea selvittää, ja se aiheuttaa minulle turhautumista. Joten jos suutut helposti, älä hanki tätä peliä.
Hyvä mutta aivan huono!! XD
Otsikon olisi pitänyt lopettaa "Tyhmä" jälkeen, koska se on täynnä häiritseviä puolen minuutin mainoksia, jotka työnnetään kasvoillesi sen jälkeen, kun kuolet nopeasti noin 15 sekunnissa. Joten joka 15. sekunti sinun on PAKOtettu katsomaan 30 sekunnin mainos. Sinä lasket ihmiset =) Poistin asennuksen, kun näin 2 sekuntia mainoksesta.
Peli on menettänyt viehätysvoimansa täysin. Minulla oli se vanhassa puhelimessani ja päätin hankkia sen nyt. Sillä oli ennen enemmän viehätystä, kun se vielä toimi PSA:na. Nyt sinun täytyy kaivaa löytääksesi video, joka aloitti sen! Mainoksia? Pelin sisäinen valuutta? SE ON PSA. Voit kertoa tarkalleen mitä tapahtui. Siitä tuli suosittu, ja poliitikkojen ja kirjanpitäjien kokoushuone sanoi: "Joo, se on mukavaa, haluat auttaa estämään junakuolemia. Söpöä. Oletko kuullut kuinka paljon ihmiset tienaavat mobiilipeleillä näinä päivinä?" Roskakori.
Ihan surkeeven pääse sisälle😠
Sovellus on hyvä, mutta en voi pelata sitä. Olen pelannut sitä ennenkin, mutta sovellus jatkaa minua ilman syytä. Yritin nollata puhelimeni, mutta se ei silti toimi. Korjaa sovelluksesi!
Se on hauska ja rohkea peli, mutta joskus se viivästyy... napautat näyttöä, mutta mitään ei tapahdu. Tätä ei tapahdu missään muissa sovelluksissani. Suosittelisin silti.
Hyvä konsepti, mutta MONEEN MAINOKSEEN!!!! JOKAINEN TASOILLA ON MAINOS. hyvä peli, mutta siitä tuli käteisenä 2 tähteä
Tämä peli on niin hauskaa paitsi NIIN PALJON MAINOKSIA, ja ne ovat pelin PAHIMTA!!!! Yritin ostaa pelin, jotta minulla ei olisi mainoksia eikä se edes sallinut minun 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
Pidän tästä pelistä hurjasti, mutta se oli hieman myöhässä, joten annan sille 2 tähteä. Jos vaihdat virheen, annan arvosanaksi 5 tähteä, kuulostaako kaupalta?
Mainoksia
Iha ok mut mainokset😣
Tämä sovellus oli ennen hyvä. Tämä peli oli lapsuuteni, mutta nyt mainokset ovat pilanneet sen.
Kiva peli.
Itse asiassa rakastan tätä, mutta ongelma on se, että se on aina viivästynyt ja yritin asentaa uudelleen, mutta se on edelleen jäljessä, miksi se viivästyy, mutta se on hyvä peli, en sano, että se on huono kuin kirjaimellisesti hyvä, ja korjaa se.
On liikaa mainoksia eikä ymmärrä mitä siinä lukee miten se niin pilattu mainoksilla ja huono+aina kun kuolee joutuu katso tunnin mainoksen.🙁😋
Aivan mahtava
Dumb Ways to Die Casual goco
Voi luoja, minulla on todella ikävä tätä peliä niin paljon, että pelaisin tätä 6- tai 7-vuotiaana? Tämä on suosikkipelini, kun olen lapsi, jopa sisarukseni rakastavat tätä peliä, koska se on erittäin hyvä! Rakastan TÄTÄ PELIÄ PALJON
Kamalaa. Jos voin antaa kontrollille negatiivisen 5000, painaisin niin, että veri ei tule ulos ja se toimii omce, mutta muut aukot, jotka avautuvat, se ei rekisteröidy. Myös ohjeet katoavat nopeasti. Yritän lukea ne ja sitten boom, enkä edes ymmärrä mitä tehdä puolet ajasta. Heidän on kerrottava tästä jotain, koska jos en, poistan tämän pelin!!
Käykää tilaa miklun noppa kanava.pst ja jape plays hyviä videoita jape playsiltä
Laske tätä nollaksi tähdeksi lataaminen kestää liian kauan ja ihmiset eivät rakasta peliäsi, en aio koskaan pelata sitä UGH!!!
Ok, niin, rakastan peliä ja lataan sen juuri nyt... Pelasin sitä aiemmin vuonna 2020, mutta... Tiedätkö, näin, että heillä oli halloween-juttu meneillään, joten... Tiedätkö....
Tämä peli oli ennen hyvä, mutta ei enää. Aivan liikaa minipelejä! Tuntuu, että niitä on 50! Otteluita pitäisi olla vain 20-25! Poista osa uusista ja säilytä klassikot, ja siellä on myös yksi peli, jossa sinun ei tarvitse joutua lyöntiin. Mutta se ei kerro sinulle, kuinka siinä sanotaan vain, että ei saa osua. Lisää ohjeita ja myös kun pelaat uutta peliä, et yleensä näe ohjeita tarpeeksi kauan ymmärtääksesi. Joten ole hyvä ja korjaa tämä tai tee harjoittelusta ilmaista
Paska Peli
Dumb Ways to Die Casual ybhe
Pidin ennen tästä pelistä, kun sai pelata jokaista minipeliä ilmaiseksi. Nyt se on vain roskaa, kuten mainokset, muistan, että vuonna 2013 tai vastaavassa ei ollut mainoksia. Saammeko vanhan pelin takaisin? Ymmärrän, että meidän on joskus päivitettävä asioita, mutta vanha peli oli täydellinen, tämä versio ei ole hyvä. Anna sille kaksi tähteä, koska ainakaan hahmot eivät ole poissa.
Siellä on lisäys AINA kun pelaat sitä! Ja joskus ne ovat päällä 30 sekuntia, etkä voi ohittaa niitä! Joskus kun pidät näyttöä, se joko ei toimi tai toimii liikaa ja tulee hulluksi. Ja joskus saan pelin valmiiksi, mutta menetän elämän. Pelit ovat hauskoja, mutta pääosin sekaisin! Pettymys..
Tosi helppo mutta sairaan hyvä
Paint by Number Coloring Games משחק לוח mmqx
Annoin tämän, koska sen asentaminen kestää IKUISESTI ja siinä on liian paljon mainoksia. Jotkut uudet päivitykset vain häiritsevät puhelintani ja antavat minulle vähemmän aikaa säästää itseäni.